پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227297
رانندگان چهارمحالي رکورددار سرعت بالا در کشور
تاریخ انتشار : 1395/09/24 11:40:59
نمایش : 1104
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري به سرعت بالاي رانندگان چهارمحال و بختياري و کسب رتبه اول در کل کشور از سوي رانندگان استان اشاره و تصريح کرد: ترددهاي بالاي جاده اي در استان و شرايط جوي استان موجب مي شود آمار تصادفات خصوصا واژگاني بالا باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ منوچهر سلمان زاده مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولويت کاري اين سازمان ايمني است که در طول سال در چند بخش دنبال مي شود.

وي آموزش هاي تخصصي رانندگان سلامت شغلي آنها و کنترل ناوگان ها را در راستاي ايمن سازي جاده اي عنوان و افزود: ترددهاي جاده اي نسبت به سال کذشته 10 درصد افزايش يافته و کنترل ترافيک به صورت انلاين صورت مي گيرد.

سلمان زاده گفت: براساس کنترل ترافيک آنلاين روزانه مي توانيم جريان ترددها و حجم آنها را طبقه بندي کرده و ايمني جاده ها افزايش دهيم.

وي به سرعت بالاي رانندگان چهارمحال و بختياري و کسب رتبه اول در کل کشور از سوي رانندگان استان اشاره و تصريح کرد: ترددهاي بالاي جاده اي در استان و شرايط جوي استان موجب مي شود آمار تصادفات خصوصا واژگاني بالا باشد.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان به تلفات بالاي جاده اشاره و گفت: تلفات جاده اي ۱۷ درصد  افزايش يافته و عمده اين تصادفات به دليل واژگوني و ناشي از رفتار راننده ها است.

وي به احداث پنج مجتمع رفاهي تا پايان سال اشاره و گفت: در تلاش هستيم سه مجتمع خدمات رفاهي براي استراحت رانندگان افتتاح شود.

سلمان زاده افزود: ارتقاء جاده ها و تجهزيزات يک طرف در کنار آن رفتار صحيح رانندگان را مي طلبد.

وي به افزايش وضعيت ناوگان هاي باري اشاره و تاکيد کرد: تنها يک درصد از حجم بار کشور به استان ما تعلق مي گيرد و سه درصد در ناوگان هاي باري افزايش داشتيم که اين امر نه تنها مطلوب نيست بلکه مشکل ساز است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html